Menu AT art Szukaj

Jak kupić?

 

Masz 14 dni na zwrot zakupionego dzieła

 

Zakupy w firmie AT art są bardzo proste:

1. Proszę wybrać Dzieło  i dodać je do koszyka

2. Sprawdź zawartość koszyka i następnie kliknij przycisk „Złóż  zamówienie”

3. Podaj swoje dane , które  są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia (szczegóły w Regulaminie).

W ciągu 24 godzin potwierdzimy  dostępność wybranego przez Ciebie  dzieła  oraz określimy koszty wysyłki (koszt wysyłki zawiera  koszt ubezpieczenia dzieła  na wartość ceny sprzedaży ). Jeśli dzieło będzie w danym czasie niedostępne to w takiej sytuacji określimy możliwy termin jego realizacji . Koszt dostarczenia dzieła opisujemy poniżej.

4. Po otrzymaniu potwierdzenia dostępności dzieła oraz informacji o kosztach wysyłki , potwierdź zamówienie wysyłając do nas maila na adres galeria@atart.com.pl

5. Następnie  przelej odpowiednią kwotę obejmującą cenę dzieła oraz koszty wysyłki na konto bankowe galerii.
Dane do przelewu : AT art , 05-805 Kanie ul. Nadarzyńska 18d, numer konta bankowego: 70 1140 2004 0000 3902 7499 6572 mBank
Przelew prosimy wykonać po otrzymaniu odpowiedniej informacji mailowej potwierdzającej zamówienie, jednak  w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zamówienia

 

Wysyłka i koszty dostarczenia dzieła

Wysyłka zostanie  zrealizowana po dokonaniu  zapłaty i wpłynięciu na konto naszej Galerii   ceny zakupu stanowiącej składowe ceny dzieła  oraz  kosztów  przesyłki wraz z jego ubezpieczeniem .

Zakupione prace wysyłamy na koszt nabywcy.

Koszt dostarczenia dzieła wynosi  29 pln na terenie całej Polski

Koszt dostarczenia dzieła o niestandardowych, dużych gabarytach  oraz poza granice Polski  ustalany jest indywidualnie  z klientem.

Przy realizacji przesyłki korzystamy  z usług firm kurierskich.

Każde dzieło  odpowiednio  zabezpieczamy przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.

Podczas realizacji zamówienia zawsze kontrolujemy, czy wybrany sposób dostawy i jego koszt jest najbardziej odpowiedni dla danego przypadku, a w razie jakichkolwiek nieprawidłowości kontaktujemy się z Tobą mailowo i ustalamy dogodne dla Ciebie rozwiązanie.

Prosimy o sprawdzenie stanu otrzymanego dzieła w obecności kuriera, aby móc natychmiast zareklamować ewentualne uszkodzenia.

Realizacja zamówienia może być różna dla różnych dzieł, ale nie powinna przekraczać 10 dni roboczych o czym za każdym razem będziemy  informować na bieżąco naszego klienta.

W związku z tym, że mamy tu do czynienia z umową zawieraną na odległość, klient ma  14 dni na zastanowienie się, czy Jego  zakup jest satysfakcjonujący i jego zwrot,  (szczegóły w Regulaminie).

Prosimy aby przed dokonaniem zakupu  zapoznać się z naszym  Regulaminem.